برای چشمهای براق تو

برق چشمهایت در من رعد و برقی ایجاد میکند و شعله عاشقانه ای درونم افروخته میشود و شیفته ترم میکند.

رقص آرام مردمک چشمهایت و ناز و عشوه های دلبرانه اش همچون سمفونی بیصدائی میماند که وجودم را شعله ور میکند و آنگاه در دریای وجود تو شناور میشوم و در اینجاست که حرکت عاشقانه پلکهایت روح سرکشم را نوازش میکند و مژهایت ناخالصیهای روحم را جارو میکند و مرا جلا و صفا میدهد  .

آری٬ اینگونه من در تو شناور میشوم و از تو سرشار میشوم.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
هلوی پوست کنده تو سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ق.ظ

قربونت برم من

ممنون که با هلوی پوست کنده این لینکدونی رو مزین کردین.

الناز دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:32 ب.ظ http://yasesefeed.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بود
میشه بهم بگی چرا وبلاگ منو از تو وبلاگت برداشتی؟
ناراحت شدم
هر جور دوست داری
موفق باشی...

سلام
مرسی٬ لطف داری و ممنون که سر زدی
خودت چی فکر میکنی؟ (فکر میکنی چرا؟)
خوبه که صادقانه احساس ناراحتی ات را نوشتی
اصلا اینجوری دوست ندارم
تو هم موفق باشی...

الناز چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ http://yasesefeed.blogfa.com

سلام من منظورتو واقعا نفهمیدم لطفا بهم بگو
من که دلیلی نمیبینم
بازم هر جور راحتی.........................

سلام
شاید درست نباشه در اینجا (کمنت دانی) مطرح بشه!

همونطور که گفتم اصلا راحت نیستم ......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد