ترس طولانی تو

نترس ، از من نترس ، توی قهو ه ای چشمهای من خیره شو و نترس دستت را به من بده سرت را بالا بگیر می خواهم چشمهای براقت را براق تر ببینم . بخشیدمت همان وقت که یکهو همه چیز را گفتی بخشیدمت .

من مرحمت می شوم . مرحم زخمهای روح پر از دردت نترس من از زخمهای روح تو نمی ترسم پنهانشان نمی کنم،من را تکه ای از تنت بدان روحت را نشانم بده من هم دیگر از چیزی نمی ترسم .

دستت را به من بده سرت را بالا بگیر شجاع باش ! من همین جا کنارت ایستاده ام و می خواهم تمام تکه تکه های روحت را که شکسته است با همین دستها یی که تو دوستشان داری مرحم کنم، پرده ها را کنار بزن خودت را به من نشان بده بگذار اینبار برهنه تر از هر بار ببینمت.پرده ها را کنار بزن از سایه بیزارم تو که می دانی من عاشق نورم می خواهم توی نور روحت را ببینم. توی چشمهای من نگاه کن ببین باور کن من هنوز عاشقت هستم من بخشیده ام باور کن!

بیا با هم همه گره های این گذشته بیمار را باز کنیم من کنارت هستم از من نترس من دوستت دارم بیا گره ها را با دست اگر نشد با دندان باز می کنیم. کنارت هستم  باورت بیاید دیگر هرگز نمی روم و با صدای بلند می گویم که عاشقت هستم. چشمهایت را براق تر می خواهم نه پر از اشک . عزیز دل من.................

 

نظرات 4 + ارسال نظر
behshad ( booter ) yahoo 7 دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam
behshad
bye

آتنا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:24 ق.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست من سلام
بسیار زیبا می نویسی و احساس لطیفت پشت واژه واژه گفتارت پیداست
به عاشقانه های من سر بزن
منتظر حضور شما در پارتنون هستم
سبز باشید و پایدار

هلوی پوست کنده تو دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:35 ب.ظ

خیلی میمیرم برات تا ته دنیا!

شکوفه پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.shookoofe.persianblog.com

نه عزیزم دیگه حتی اگه همه لیوانهای دنیا رو بشکنم فایده نداره.
چون دلم به اندازه همه اون خورده شیشه ها شکسته.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد