کلیکی که مرا عاشق کرد

دقیقا دو سال و سه روز پیش زیبا ترین احساس زندگیم با زدن یک کلیک کوچک و ساده شروع شد.شبهای زیادی تا خود سپیده صبح حرف زدیم پشت این شیشه قطور نشستیم از غصه هایمان گفتیم .با هم خندیدیم با هم گریه کردیم گاهی گریه هم را در آوردیم گاهی پشت به هم کردیم و رفتیم که رفتیم ولی دوباره و اینبار آگاهانه باز کلیک کردیم و برگشتیم  توی رویا های هم پا گذاشتیم هم را تصور کردیم با هم نفس کشیدیم به صورت هم دست کشیدیم  هم را سفت بغل کردیم با هم زیر باران رفتیم و هم را بوسیدیم و اینطور بود که یاد گرفتیم که مشترکا با هم رویا بسازیم. از پشت همین شیشه قطور با هم توی آشپز خانه کوچک من رفتیم  غذا درست کردیم . خانه را مرتب کردیم. خرید رفتیم و .................. دست هم را گرفتیم انجا که من می ایستادم او می ایستاد و نگاهم می کرد و صبر می کرد تا دوباره شروع کنیم.

گاهی سر به سر هم گذاشتیم و سخت گریه کردیم .قایم موشک بازی درد ناکی با هم کردیم هم را رنجاندیم کودک شدیم و قهر کردیم و گاهی چنان طولانی کودک می شدیم که وقتی به یادمان می آمد که دو آدم بزرگ هستیم تا مدتی گیج بودیم.

گاهی سقوط کردیم و میان زمین و هوا دست هم را محکم گرفتیم و آرام به زمین نشستیم و میان دریا  و موجها و بازار ها و خیابانهای شلوغ عاشق تر شدیم و تا خود خود صبح واقعی بدون این شیشه سرد هم را سفت در آ غوش گرفتیم. و  صورت هم را واقعا توی دست گرفتیم و واقعا هم را بوسیدیم و واقعا توی باران دویدیم و با هم مست کردیم و تا صبح خندیدیم و میان خنده، های های گریه کردیم و باز هم همرا وقت وداع سخت بغل کردیم و به هر چه مرز بینمان بود دشنام دادیم ومیان گریه های خداحافظی و آخرین نگاه ها صدای زنی که مسافران را برای آخرین بار صدا می کرد ما را از هم جدا کرد. من عاشقت هستم رفیق لحظه های لبریز خاطره.

نظرات 8 + ارسال نظر
بی نام (بهار بی نارنج) دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ق.ظ http://ninahagen.blogfa.com/

دوستت دارم حراج شده در بازار آخر فصل !

هلوی پوست کنده تو سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ق.ظ

چقدر بهم گفتیم دوستت دارم و چقدر عاشق شدیم.دلم برایت تنگ است.

هلوی پوست کنده تو چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ب.ظ

امروز سبز است

رنگ آغوش تو

رنگ دلتنگی من

دلم عاشقانه آغوش مهربانت را میخواهد نازنینم.

پروانه عاشق پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ق.ظ http://loverbutterfly.blogfa.com

درود بر تو
درودی عاشقانه
درودی پر از تشویش عشق
چقدر حرفهایت آشناست
گویی دفتر خاطراتم را ورق می زنم
چقدر حرفهایت آشناست
همه عشق است، عشق و دیگر هیچ ...
.................................................................
یک پیرو از جنس احساس

ندا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.azarnoosh.blogfa.com

" من افتخار می کنم به خاطره هایمان رفیق لحظه های لبریز خاطره. "

بیا پیشم عزیزم .....

گوشه دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:12 ب.ظ http://goushe.blogfa.com

با عاشقیت دل منم رو قنج زدی! چه حرفای قشنگی، چه حس خوبی... همه روزات عاشقانه باشه عزیزم.

نفس سرد دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:11 ق.ظ http://sar-be-hava.persianblog.com/

این روزا چه جوری عاشق شدن مهم نیست... چند وقت عاشق موندن مهمه...

[ بدون نام ] یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:35 ق.ظ http://www.chlhistory.org

اگر عاشق کودکان هم هستید ،‌ به سایت ما سری بزنید و آن را به دوستان خود معرفی کنید. دنیا بدون عشق به کودکان رنگی ندارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد